مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 20:352020-10-23حوادث

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 2 آبان ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه مراسم تجلیل از موتور سواران قانونمند که به مناسبت هفته ناجا توسط پلیس راهور برگزار شد، اظهار کرد: طبق آمارهای خروجی، کمتر از 10 درصد جان باختگان حوادث رانندگی در استان مربوط به راکبان موتورسیکلت است و این درحالی است که این آمار در کشور بین 20 تا 24 درصد است.

وی استفاده از کلاه ایمنی استاندارد را برای راکبان موتورسیکلت ضروری دانست و افزود: مجهز بودن به کلاه ایمنی از ضربات مغزی و مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی این وسیله نقلیه به طور قابل توجهی جلوگیری می کند.

11 هزار میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی ایلام سرمایه گذاری شد احمد کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، گفت: 11 هزار و 700 میلیارد ریال طی 2 سال و نیم گذشته برای توسعه حوزه کشاورزی در این استان سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین برنامه های وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه فعالیت های مرتبط در ایلام ایجاد شبکه های مدرن در آب های مرزی و طرح احیا بود که با اعتبار 5 هزار میلیارد ریال 26 هزار هکتار از این شبکه ها در استان راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام